Friday 11 April 2014

testimoni abp26



Testimoni terbesar daripada para pengguna aura beauty premium 26...(TESTIMONI SEBENAR)

TESTIMONI 1
salam...mari saya kongsikan bersama pengalman saya bersama produk aktif kita abp 26 for women si warna merah ini.Nama saya linda berusia dalam lingkungan 46 tahun,selalunye masa
alah bagi kaum wanita berusia 40an ialah masaalah sakit sendi dan masalah hormon yang tidak stabil,samada disebabkan faktor usia ataupun kemurungan ataupun dikenali oleh penyakit orang bandar iaitu stress.Permulaan saya mengambil ABP26 for women ini,saya mengalami sakit badan yang melampau,diikuti dengan pembuangan air besar yang berulang,tapi apa yg pasti saya suka proses ini, kerana badan terasa makin ringan disebabkan pembuangan toksin yang mungkin banyak dalam tubuh badan saya yang terasa lebih sihat ini. berat badan saya kini 80kg,dalam tempoh penggunaan selama 8hari yang diberi badan saya terasa semakin segar,kalau dulu badan cepat letih,kini jikalau tidur lewat lebih dari pukul 2 pagi,saya masih ada tenaga untuk esok untuk bangun pagi sekitar 6pagi keesokannya tanpa rasa mengantuk dan letih.Al maklumlah wanita yang berkerjaya pasti akan kesuntukan masa untuk mengurus rumahtangga.Satu lagi testimoni yang membuat saya lebih teruja ,saya kembali didatangi haid..!!!.,satu keajaiban yang saya tunggu setelah berulang alik lebih dari setahun bertemujanji dengan doktor pakar,dan dah penat menelan pil hormon yang dibekalkan pihak hospital,yang mana memberikan kesan pada peningkatan berat badan saya.Kini saya dalam fasa kedua untuk mencuba satu produk lagi iaitu slimming miracle untuk proses penurunan berat badan pula..insyaallah apa yang penting kita perlu benarkan diri kita mencuba,dan lihat sendiri keberkesanan sesuatu produk yang disarankan ialah bak kata pepath klau tak pecahkan ruyung manakan dapat sagunya...SELAMAT MENCUBA..!!!!!

TESTIMONI 2.
Assalamualaikum....nama saya ani,disini saya ingin kongsikan kelebihan dan keberkesanan produk aurabeauty premium26.Sebelum ini ani mengalami
keguguran,selepas ani minum abp26 ini banyak darah..dari baki kesan keguguran keluar banyak gilerrr...selepas sejam darah keluar banyak..ani terus pergi PMC sebab panik....doktor mintak la ape yang sampai darah ketul-ketul pun keluar,ani tunjukkan ABP26 selepas itu doktor check up kemudian dia cakap khamis nie xpayah datng dan kalau pregnant xpayah tunggu 6bulan anytime dah boleh dan doktor cakap tak payah risau sebab produk ini ada habatus sauda n labota yang sangat baik..darah ketul2 tu sekaligus dah cuci sisa2 gugur haritu.Alhamdulliah sangat2 teruja ..walaupun baru minum sekali tapi dah ada feedback. produk yang sangat2 hebat...!!!!!..

TESTIMONI 3
m

Assalamualaikum...jom kongsi pengalaman gembira saya bersama produk AURA BEAUTY PREMIUM (merah) for women...saya Puan Norita berusia 44tahun dan mempunyai 4 cahaya mata.saya telah disahkan menghidapbrain tumour(tahap3) pada 2012 setelah mengalami kekejangan saraf belakang tengkuk sehingga sebelah kanan badan menjadi lumpuh dan mata seringkali kabur.Doktor menyarankan saya melakukn pembedahan membuang tumor tersebut untuk mengelakkan saya menjadi buta dan bimbang tumor tersebut untuk mengelak saya saya menjadi tumor cancerouse(malignant).....oleh keran merasa gerun untuk menempuh proses pembedahan tersebut saya mengambil keputusan mencari alternatif lain...Alhamdulillah pada akhir 2013 saya telah diperkenalkan dengan produk ABP26 ini oleh kawan baik saya,yang juga orang kuat ABP26 ...saya tertarik dengan produk ini bila terpandang perkatan anti kanser pada pamplet produk ...terfikir kenpa aku tak mencuba produk ini,mana tau kut2 lepas ini sihat..nanti dah tak payah telan ubat banyak2,selalu bila mkan banyak ubat hospital saya sring khyl dan sering tidur..kehidupan menjadi lebih tertekan dan lebih memburukan keadaan sebenarnya bila banyk kerja rumah terbengkalai..Atas nasihat doktor dan setelah seminggu mencuba produk ABP26 for women saya dapat merasakan keserasian ..sakit belakang tengkuk saya mula hilang dan sekali gus merasa sangat cergas dan bersemangat,bila masuk masuk minggu ke 3 saya dah boleh berhenti mengambil pil hormon dan tak perlu lagi menahn pil penahan sakit..syukur alhamdullilah kini saya berasa lebih sihat dan bertenaga...selain menggunakan produk ini sehingga anti kanser kulit saya juga bertambh cantik dan mengalami sedikit penurunan berta badan saya...jika produk ABP26 ini berkesan pada say ..tidak mustahil ia akan berkesan pada saya,tidak mustahil ia akan berkesan pada anda juga....Anggaplah produk ini satu ikhtiar dalm membikitahap kesihatan diri kearh yang lebih sihat dengan zin darinya..inshaa allah dan selamat mencuba..!!!!!!

TESTIMONI DARI PARA PENGGUNA AURA BEAUTY PREMIUM 26
SEBELUM DAN SELEPAS

1.PUAN NORITA,44 TAHUN ( PENGGUNA AURABEAUTY PREMIUM 26)
MERAH.
M

No comments:

Post a Comment